»Naš namen je voditi dialog in skupaj z deležniki izboljševati razmere.«
»Prosimo, da našo pobudo sprejmete kot znak naše zaskrbljenosti za razmere v zdravstvu in posledično položaj pacientov.«
»Pacienti zvezi pošiljajo sporočila tudi o hudih bolečinskih stanjih in vročini zaradi gripe, covida-19 in obolenj dihal, zdravniki ali medicinske sestre pa jim po telefonu dajo samo priporočila, naj vzamejo lekadol ali kaj podobnega.«
»Najbolj me veseli dejstvo, da so predstavniki zveze organizacije pacientov razumeli, da se zadeve rešujejo za mizo, s komunikacijo. Z iskanjem rešitev, ne s pozivanjem k stavki, ne s pozivanjem k uporu, ne s pozivanjem k neposlušnosti ali nepokorščini, da ne govorim o kakšnih drugih ekscesih.«
»V Sloveniji ima okrog 10 odstotkov prebivalstva sladkorno bolezen, kar je precej ljudi. Pomembno je sodelovanje med stroko in pacienti ter komunikacija, kajti če pacient ne obvesti zobozdravnika o svoji bolezni, lahko to pripelje do nadaljnjih nevšečnosti in zapletov. Pacienti velikokrat odlašajo z obiskom zobozdravnika, dokler jih ne boli. Ko pa zaboli, je že prepozno. Zato sta izjemnega pomena preventiva in ozaveščanje pacientov.«
»Po našem trdnem prepričanju razmer na kliniki ni mogoče izboljšati brez dobro premišljenega akcijskega načrta za odpravo ugotovljenih napak in pomanjkljivosti z močno strokovno in organizacijsko podporo države kot ustanoviteljice in lastnice klinike, ki je najbolj odgovorna za varnost pacientov in zaposlenih.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju